
Prvi hotel TMRW v Sloveniji danes začenja svoje novo "pametno" delovanje v Mariboru.
Direktor podjetja 5 Start d.o.o., Vasja Ilešič pove, da so v 19ih sobah hotela Maribor Inn s tremi zvezdicami, ki ga upravlja aplikacija TMRW Hotels, uporabljene najbolj inovativne rešitve 21. stoletja; gostom je tako dobesedno prepuščen nadzor preko aplikacije TMRW Hotels za pametne telefone, in sicer od rezervacije do odjave. Programsko rešitev je mogoče uporabiti tudi v drugih, tako novih kot že delujočih hotelih in drugih nastanitvenih objektih. Hotel Maribor Inn, ki se nahaja na naslovu Karantanska ulica 26, z uporabo aplikacije TMRW Hotels deluje skoraj brez osebja; večino funkcij upravlja gost s svojim pametnim telefonom. To je edinstvena rešitev, tako za počitniške kot poslovne goste.
Vasja Ilešič: »Pametne hotelske rešitve smo med prvimi implementirali v naše hotelsko poslovanje, v nekaterih naših hotelih v celoti, v našem Pohorje Village Wellness & Spa resortu pa samo delno, saj bo v taki obliki hotelirstva, človeški faktor vedno zelo prisoten. Smo pa zmanjšali npr. strošek nočne recepcije in jo v celoti digitalizirali. Zelo hitro si lahko izračunamo tak prihranek in smiselnost uporabe pametne tehnologije«
Digitalne rešitve za ves čas potovanja
Z mobilno aplikacijo TMRW Hotels, ki jo je mogoče prenesti za naprave s sistemom Android in iOS, lahko hotelski gostje s pritiskom na gumb opravijo praktično vse storitve: rezervirajo lahko sobe, se prijavijo brez čakanja v vrsti, tudi 48 ur pred prihodom. Preko povezave Bluetooth je telefon tudi ključ za sobo, v primeru poznega prihoda, sploh ponoči, pa gostov telefon odpre tudi glavni vhod v hotel. Tudi dodatno čiščenje se lahko zahteva preko aplikacije TMRW Hotels, napis "Prosimo, ne motite" pa se lahko postavi tudi virtualno. Gost lahko prek aplikacije plača, naroči taksi,hkrati pa lahko spremlja tudi postopek plačila. Poleg tega se lahko gost na blagajni odjavi tudi preko svojega telefona; ni treba čakati v vrsti, račun pa je mogoče poravnati tudi s pomočjo aplikacije. Plačilo z bančno kartico Apple Pay (in kmalu tudi s PayPalom) je enako varno in udobno, račun pa je seveda poslan preko spleta na navedeni e-poštni naslov.
Učinkovito delovanje in zelene rešitve
Zaradi stroškovno učinkovite naložbe in delovanja je v hotelu zaposlenih bistveno manj oseb. Z obsežno digitalizacijo je uporaba papirja praktično zmanjšana na nič, zato ni treba uporabljati tiskarskih rešitev. Zahvaljujoč inovativnim e-rešitvam TMRW hotels omogoča več potovalnih izkušenj v primerjavi s podobnimi hoteli, za učinkovito delovanje pa je potrebno manjše število osebja. S tem aplikacija TMRW Hotels ponuja učinkovito in dolgoročno rešitev za pomanjkanje delovne sile, ki se kaže na področju turizma.
TMRW: eno ime, pet vrst rešitev
Aplikacija TMRW Hotels in hotelski koncept podjetja se ne ustavita pri enem hotelu in podjetje ne razvija rešitev samo za hotele. Cilj skupine je, da ta aplikacija postane informacijska osnova evropskih hotelov in da ta digitalna rešitev pripomore k večji izkušnji gostov tako v že delujočih hotelih kot v hotelih v gradnji ter trajno in bistveno zmanjša stroške poslovanja.
TMRW razvija skupaj pet različic aplikacije: TMRW Hotels poenostavlja in digitalizira delovanje hotelov, TMRW Hostels hostlov, TMRW Apartments apartmajev, TMRW Offices poslovnih stavb; te aplikacije omogočajo preglednejše in lažje načrtovanje njihovega delovanja ter znatno zmanjšujejo stroške, TMRW HK (housekeeping) pa omogoča učinkovitejše čiščenje in vzdrževanje gostinskih obratov in nastanitev.
IT TIM in HOSPITALITY TV: televizija, receptor in concierge v enem
Podjetje I.T. team GLOBAL je podjetje, ki se učinkovito spopada s sodobnimi izzivi in ustvarja nove trende v informacijski tehnologija doma in po svetu. Deluje na področju sistemske integracije, razvoja programske opreme, lastne IPTV platforme, hospitality TV sistema, IP telefonije, ter kibernetske varnosti.
Tehnični direktor podjetja IT TIM Dejan Skok pove: »Da je digitalizacija hotelskih sistemov ključ do medsebojno povezane programske in strojne rešitve, ki na koncu tvorijo celoto in predstavljajo gostu najvišji nivo storitve, ter zadovoljstva njegovega bivanja v hotelu. Hospitality sistem je en del celotne zgodbe, ki gostu ponudi popolnoma novo vizuelnointeraktivno izkušnjo.