Javnomnenjske raziskave o destinaciji Maribor - Pohorje
Skoraj polovica anketiranih (44,6 %) meni, da zelo dobro pozna Zavod za turizem Maribor – Pohorje. Velika večina vprašanih (97,7 %) z njim sodeluje vsaj redko. Povprečno sodelovanje ocenjujejo s 3,29.
Dobra polovica anketiranih (52,7 %) meni, da je najpomembnejša blagovna znamka, ki postavlja Maribor na zemljevid Evrope, Hiša Stare trte. V vrhu blagovnih znamk na seznamu po pomembnosti sta tudi Festival Lent in NK Maribor.
Povprečna ocena stopnje podpore turizma v občini Maribor znaša 4,05, medtem ko je v ostalih občinah Podravja 3,92. Najvišjo povprečno oceno turistične ponudbe je prejela ponudba v trgovinah (3,73). Sledita ponudba gostinskih obratov (MB - 3,58; ostale občine - 3,56) in čistoča (MB - 3,45; ostale občine - 3,23). Najnižjo povprečno oceno so anketiranci dodelili parkiriščem (MB - 2,57; ostale občine - 3,55) in prometu (MB - 2,70; ostale občine - 2,79).
Najbolj primerna oblika turizma v občini Maribor se anketirancem zdi športni turizem (4,34), v ostalih občinah Podravja pa turizem na podeželju (4,30). Najslabše, vendar še vedno z visoko povprečno oceno, pa je v občini Maribor ocenjen adrenalinski turizem (3,83), v ostalih občinah Podravja pa zdravstveni in termalni turizem (3,08).
Velik delež obiskovalcev Maribora predstavljajo dnevni obiskovalci. Za večino Maribor predstavlja zgolj eno izmed več destinacij, ki jih obiščejo na svoji poti.
Obiskovalci prihajajo večinoma s svojim prevozom, v paru ali z družinami, glavni namen obiska pa so počitnice oziroma izlet. Poti, ki jih opravijo v Mariboru, so močno skoncentrirane v samem centru mesta in točke, kot sta npr. Piramida in Mestni park, ostanejo neobiskane, čeprav je med obiskovalci opaziti zanimanje zanje. Poti izven centra mesta so nekoliko bolj značilne za obiskovalce, ki že imajo predhodne izkušnje z Mariborom.