Prijava na novice
Sledite nam:

Zavod za turizem Maribor (v nadaljevanju: organizator) objavlja povabilo za sodelovanje pri izvedbi gostinske dejavnosti v okviru prireditve »ČAROBNI MARIBOR 2022«, ki bo potekala med 1. 12. 2022 in 1. 1. 2023 na Trgu Leona Štuklja v Mariboru.

Javno povabilo je zaključeno.

OBDOBJE IN CENA NAJEMA GOSTINSKE HIŠKE TER ZA SODELOVANJE S PONUDBO TOPLE HRANE

Obdobje 

Tip prodajnega mesta in ponudba

Lokacija 

Minimalno plačilo za sodelovanje

1. 12. 2022 do 1. 1. 2023 z možnostjo podaljšanja GOSTINSKA HIŠKA (velikost objekta: 2x2m) PONUDBA PIJAČE Trg Leona Štuklja

5.000,00 €* brez DDV 6.100,00€ z DDV 

1. 12. 2022 do 1. 1. 2023 z možnostjo podaljšanja LASTNA INFRASTRUKTURA PONUDBA HRANE IN PIJAČE Trg Leona Štuklja 6.000,00 €* brez DDV 7.320,00€ z DDV

*Ponudnik je pred pričetkom prireditve dolžan plačati zgoraj navedeno minimalno plačilo za najem gostinske hiške oz. za sodelovanje z lastno infrastrukturo, kar predstavlja fiksni del plačila. Poleg tega je ponudnik dolžan plačati še variabilni del plačila, ki znaša 7% od neto prometa, ki ga ustvari v obdobju najema oz. izvajanja gostinske dejavnosti. Variabilni del se obračuna po izvedbi prireditve.

Ponudnik je dolžan organizatorju dnevno poročati o prometu, ki ga je ustvaril ponudnik. Organizator ima pravico pregledati vse listine in dokumente ponudnika, ki so podlaga za izračun variabilnega dela plačila.

Za fiksni del plačila bo organizator izstavil račun, ki ga je ponudnik dolžan plačati najkasneje do torka, 29. 11. 2022, za plačilo variabilnega dela zneska, bo organizator izstavil račun v zakonskem roku. Račun je ponudnik dolžan plačati v roku 15 dni od izstavitve računa.

URNIK OBRATOVANJA

Ponedeljek, torek, sreda: 10.00 - 23.00 ure

Četrtek, petek, sobota: 10.00 - do največ 24.00 ure

Nedelja: 10.00 - 22.00 ure

GOSTINSKI PROGRAM

1) PONUDBA PIJAČE
Od ponudnika se pričakuje raznolika gostinska ponudba s prazničnim pridihom. Večinski del oziroma vsaj 50 % ponudbe naj bo regionalnega izvora. Ponudniki smejo ponujati gostinsko ponudbo, ki vključuje tople napitke, vino in drugo sorodno ponudbo. Ponudbo potrdi organizator.

2) PONUDBA TOPLE HRANE
Ponudnik mora zagotoviti kakovostno hrano na osnovi štajerske kulinarike. Ponudba naj temelji na naslednjih virih:
- vir: Zavod za turizem Maribor. 2014. Užitkov poln pisker. Kulinarično popotovanje.
Maribor. (najdete v prilogi)
- vir: Višja strokovna šola za gostinstvo in turizem Maribor. 2014. Okusi Maribor. Vsakdanje in praznične jedi Mariborčanov.

KRITERIJI IN MERILA PRI IZBORU PONUDNIKA

1. Reference s področja gostinstva, ki izkazujejo:
- izvajanje raznovrstne gostinske ponudbe na različnih dogodkih v Sloveniji ali v tujini,
- kulinarične novosti v okviru svoje ponudbe.

2. Idejna zasnovo gostinske ponudbe za prireditev »Čarobni Maribor 2022«. Idejna zasnova naj vključevati nabor z okvirnim cenikom ter opcijsko tudi fotografije ponudbe.

NAVODILA ZA ODDAJO PONUDBE

Vsi zainteresirani ponudniki oddajo svojo ponudbo s prilogami:
- izpolnjen obrazec »PRIJAVNICA«,
- reference s področja gostinstva,
- idejna zasnova gostinske ponudbe (nabor, cenik, ipd.),
- ponudniki z lastno infrastrukturo predložijo skico in načrt le-te,
- dokazilo o registraciji gostinske dejavnosti (kopija potrdila oziroma rednega izpiska iz sodnega registra/poslovnega registra AJPES).

Rok za oddajo prijavnice s prilogami je do torka, 22. 11. 2022, do 24. 00 ure. Prijavo pošljite po elektronski pošti, na e-naslov: ali po pošti s priporočeno pošiljko s pripisom: »Prijava za sodelovanje Čarobni Maribor 2022« na naslov Zavod za turizem Maribor, Tkalski prehod 4, 2000 Maribor. Komisija bo upoštevala prijave, ki bodo oddane do vključno 22. 11. 2022 do 24.00 ure. Priporočena pošiljka na kateri ni označena oddaje priporočene
pošiljke, se šteje, da je bila tistega dne oddana ob 23.59 ure.

ODPIRANJE, PREGLED IN OCENJEVANJE PRIJAV
Komisija bo v roku tri dni od roka za oddajo ponudbe izvedla odpiranje prijav ter pregledala formalno popolnost, ustreznost prijav ter kakovost in raznolikost priložene ponudbe na prijavnici.

Ponudniki bodo o izbiri obveščeni do 25. 11. 2022. 


Plačilo dela dogovorjenih finančnih obveznosti mora biti izvedeno vnaprej (pred podpisom pogodbe), najkasneje do torka, 29. 11. 2022.

Opomba: s prijavo na prireditev sprejemate tudi splošne pogoje sodelovanja v nadaljevanju. 


Morebitna dodatna vprašanja lahko posredujete na naslov


V želji po uspešnem sodelovanju vas lepo pozdravljamo.

Prijavnica Prijavnica (24,25 KB)